Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Shadow Realms zapowiedziane – sieciowa gra RPG akcji od BioWare
Wbrew wcześniejszym zapowiedziom, na ujawnienie tajemniczej gry studia BioWare nie musieliśmy czekać do godziny 16:00 – ogłoszenie nastąpiło podczas konferencji firmy Electronic Arts na targach gamescom. Tak jak można było się spodziewać, nowy projekt nosi tytuł Shadow Realms i jest wieloosobową grą RPG akcji typu dungeon crawler, której fabuła rozgrywa się pomiędzy współczesnym światem a magiczną krainą fantasy. Zabawa skupia się na zmaganiach czteroosobowych drużyn bohaterów z Shadowlordem, potężną demoniczną istotą (również kierowaną przez gracza). Omawiana pozycja jest dziełem studia BioWare Austin i powstaje wyłącznie z myślą o komputerach osobistych. Jej premiera ma nastąpić w przyszłym roku, jednak okazja do zagrania nadarzy się już we wrześniu, kiedy to rozpoczną się alfa testy.

Gra opowie o magicznej krainie zwanej Embra – klasycznym świecie fantasy, równoległym do naszej rzeczywistości. Pewnego dnia pada on ofiarą inwazji ze strony demonicznych bytów znanych jako Shadow Legions. Twierdze i miasta Embry padają jedno po drugim, a wtedy jej mieszkańcy zwracają się ku ostatniej desce ratunku: do nas. Ustanowione zostaje połączenie między oboma światami, a wśród wybranych Ziemian zaczynają budzić się magiczne moce – i to w samą porę, bo w tym samym czasie potworne legiony otwierają sobie drogę do naszego uniwersum. Bohaterowie będą wykonywali rozmaite misje (zarówno na Ziemi, jak i w Embrze), mające na celu odparcie zagrożenia.

Fabuła ma odegrać kluczową rolę w Shadow Realms. Opowieść będzie popychana do przodu poprzez regularne wypuszczanie kolejnych epizodów (na modłę seriali telewizyjnych), kształtowanych przy udziale społeczności graczy.

Twórcy z BioWare zarzekają się, że celem, jaki przyświecał im przy opracowywaniu omawianej gry, było przeniesienie na ekrany komputerów zasad „papierowych” gier RPG (z Dungeons & Dragons na czele). Gracz wcielający się w Shadowlorda będzie w pewien sposób przypominał Mistrza Podziemi – choć jego zadaniem stanie się powstrzymanie drużyny ludzkich bohaterów przed wypełnieniem ich misji, jego własne moce nie odegrają tutaj kluczowej roli. „Pan cieni” otrzyma możliwość nawiedzania herosów, rozstawiania pułapek, przyzywania i kontrolowania potworów etc. (obserwując przy tym wydarzenia z widoku TPP).

Rozgrywka po stronie ludzi będzie bliższa temu, co znamy z innych gier sieciowych. Każda z czterech postaci w drużynie będzie reprezentowała jedną z sześciu klas (Warrior, Assassin, Wizard, Cleric, Ranger, Warlock). Do dyspozycji otrzymają szereg umiejętności, mocy, ataków itp., a także zróżnicowany ekwipunek (zarówno rzeczy typowe dla fantasy, jak i współczesny sprzęt). Rzecz jasna, nie zabraknie bogatego systemu rozwoju postaci, zarówno dla ludzi, jak i Shadowlorda. Zabawa ma być dynamiczna i oferować unikatowe doznania w każdej rozgrywce.

Źródło:
"Draug" - GRY-OnLine
Klemens
2014-08-13 17:07:35
Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow